Malý a mocný! Může to být naše nejmenší 4-taktní enduro kolo, ale nenechte se mýlit, je skvělé na to, že je ohromně schopné tam na trailech! EC 250F, zkonstruovaný tak, aby poskytoval dobré dny v hlíně, je skutečně ohromující se svou zářivě červenou karoserií a závodními komponenty. Jezděte naplno a odměnou vám bude zážitek z vysokých otáček, který prostě nemá konkurenci. Jezděte na křivce točivého momentu a pod tou svou helmou se budete také usmívat. Nyní se ještě snadněji otáčí díky aktualizovanému rámu, naše malá červená raketa zůstává stabilní při vysoké rychlosti a hbitá i při těsné a technické jízdě. Jo, je to docela univerzální. Je pravda, že EC 250F je tak dobrý, jak jen může být, pokud jde o opravdovou offroadovou zábavu.
KOLA | 21 x 1.60"; 18 x 2.15" |
TLUMIČ VÝFUKU | Hliník |
ŘÍDÍTKA | Neken, hliník O 28/22 mm |
ROZVOR | 1489 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Hliník |
VZTŘIKOVÁNÍ | Keihin EFI, throttle body 42 mm |
PRIMÁRNÍ POHON | 24:72 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR | 14:52 |
STLAČENÍ | 14.4 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 90/90; 140/80 |
EMS | Keihin EMS |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 9 l |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
PROVEDENÍ RÁMU | Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4 |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 260 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 220 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP XPLOR-USD, O 48 mm |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
SPOJKA | DDS wet multi-disc clutch, Braktec hydraulics |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 109.5 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP XACT Monoshock s vazbou |
KAPACITA BATERIE | 2 Ah |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.9 ° |
VRTÁNÍ | 81 mm |
VÝROBCE | GASGAS Motorcycles GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 956 mm |
ZADNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 343 mm |
ZDVIH | 48.5 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 300 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 300 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 249.92 cm3 |