Najít rychlou cestu lesem nebylo nikdy snazší od té doby, co jsme představili náš EC 250. Zábavná jízda, snadné závodění a snadná údržba, postavili jsme toto kolo tak, aby bylo uklidňující a nekomplikované, takže se můžete soustředit jen na tu zábavnou část jeho vlastnictví. – ježdění! Pro rok 2025 naši inženýři aktualizovali rám, aby zlepšili zatáčení, zatímco osvědčené vstřikování škrticí klapky zůstává, protože jednoduše řečeno poskytuje nejširší rozsah ovladatelného výkonu. Na EC 250 také najdete spoustu dobrých věcí. Mluvíme o odpružení WP, brzdách BRAKTEC, převodovce PANKL, pneumatikách MAXXIS a samozřejmě o celé červené karoserii, která je doplněna nějakou sladkou novou grafikou.
KOLA | 21 x 1.60"; 18 x 2.15" |
TLUMIČ VÝFUKU | Hliník |
ŘÍDÍTKA | Neken, hliník O 28/22 mm |
ROZVOR | 1489 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Hliník |
VZTŘIKOVÁNÍ | Keihin EFI, throttle body 39 mm |
PRIMÁRNÍ POHON | 26:72 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR | 14:45 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 90/90; 140/80 |
EMS | Vitesco Technologies EMS |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 9 l |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 2dobý motor |
PROVEDENÍ RÁMU | Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4 |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 260 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 220 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP XPLOR-USD, O 48 mm |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
SPOJKA | DS wet multi-disc clutch, Braktec hydraulics |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 107.6 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP XACT Monoshock s vazbou |
KAPACITA BATERIE | 2 Ah |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.9 ° |
VRTÁNÍ | 66.4 mm |
VÝROBCE | GASGAS Motorcycles GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 956 mm |
ZADNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 354 mm |
ZDVIH | 72 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 300 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 300 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 249 cm3 |