Pro rok 2025 jsme velmi nadšení z návratu našeho EC 125! Vrátili jsme to zpět, aby si mladí a začátečníci mohli namočit (a zablátit!) nohy ve světě endura. Při sestavování toho, co může být nejlepší enduro o objemu 125 ccm, jsme neřezali žádné zatáčky. EC 125 využívá náš úžasný MC 125 jako základ, o kterém každý ví, že je absolutním malým trhačem špinavého motocyklu, a je plně nabitý komponenty specifickými pro enduro, takže jezdci mohou zažít vzrušení ze zpěvu dvoutaktního maloválce. ! EC 125 se snadno nastavuje, jezdí a udržuje a je vítaným návratem a zaručeně vykouzlí úsměv na tváři každého, kdo se přes něj rozhodne přehodit nohu. EC 125 je pouze soutěžní model bez silniční zákonné homologace.
KOLA | 21 x 1.60"; 18 x 2.15" |
TLUMIČ VÝFUKU | Hliník |
ŘÍDÍTKA | Neken, hliník O 28/22 mm |
ROZVOR | 1489 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Hliník |
VZTŘIKOVÁNÍ | Keihin EFI, throttle body 39 mm |
PRIMÁRNÍ POHON | 23:73 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR | 13:50 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 90/90; 140/80 |
EMS | Vitesco Technologies EMS |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 9.0 l |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 2dobý motor |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 260 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 220 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP XPLOR-USD, O 48 mm |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
SPOJKA | DS wet multi-disc clutch, Braktec hydraulics |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 99.5 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP XACT Monoshock s vazbou |
KAPACITA BATERIE | 2 Ah |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.9 ° |
VRTÁNÍ | 54 mm |
VÝROBCE | GASGAS Motorcycles GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 956 mm |
ZADNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 354 mm |
ZDVIH | 54.5 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 300 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 300 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 124.8 cm3 |